Różnorodne zegary reklamowe
Zegary reklamowe mogą być, po pierwsze, ścienne. Jest to prawdopodobnie najczęściej spotykana ich forma. Mają one szerokie zastosowanie, ponieważ mogą nie tylko „udzielać informacji” w postaci podawania aktualnej godziny, ale także stanowić ozdobę ściany czy pomieszczenia. Z tego też względu mogą być stosowane jako ozdoby pokoi dziecięcych, nosząc np. nadruki z wizerunkami bohaterów kreskówek czy filmów animowanych. Takie zegary są zdecydowanie coraz popularniejsze.
Nie można jednak zapominać o zegarach ręcznych, zwanych najczęściej zdrobniale zegarkami. W takiej formie gadżety te są również bardzo często używane. I, podobnie jak w powyższym przypadku, również i tutaj mogą one stanowić ozdobę, jeśli np. nosi się je do garnituru lub innego ubrania służbowego. Wprawdzie w tej formie stosunkowo rzadko występują zegary reklamowe, ale wydaje się, że i ten rodzaj gadżetów marketingowych będzie coraz popularniejszy w przyszłości.
Innymi formami, w jakich występują zegary reklamowe to stojące oraz wbudowane w inny przedmiot. Są to bardzo wygodne przedmioty do postawienia na szafce, biurku czy stole. I raz jeszcze, mogą one nie tylko „udzielać informacji” odnośnie godziny, ale również stanowić ozdobę pokoju, w którym się znajdują.
Właśnie ta możliwość ozdabiania pomieszczeń zegarami jest jedną z przyczyn ich popularności w ogóle, a także w marketingu. I najprawdopodobniej ta popularność będzie dalej rosła.